Nog een mooie dag! - Reisverslag uit Castorano, Italië van Mark Rikxoort - WaarBenJij.nu Nog een mooie dag! - Reisverslag uit Castorano, Italië van Mark Rikxoort - WaarBenJij.nu

Nog een mooie dag!

Door: miekemark

Blijf op de hoogte en volg Mark

17 Juni 2011 | Italië, Castorano

Dat was het, aan alle mooie dingen komt een eind. Dus ook aan dit heerlijke verblijf in Marche. Vandaag hebben we ons ontbijt genoten in Ascoli Piceno. Gewoon zoals de Italianen dat doen. Daarna nog even wat geshopt. Het verjaardagcadeau van Mieke was een tas, die hebben we vandaag gekocht, een heel trendy grijs exemplaar.

De lunch hebben we zelf gemaakt, het was geen weer meer om ergens een terras op te zoeken. 30+ graden. Snel dus naar Castrum en het zwembad.

Eind van de dag hebben we wat wijnen geproefd, voor de vorm (en omdat ze zo lekker zijn) want we wisten al wat we wilden hebben. Biologische wijnen van Clara Marcelli, een rode Corbú en een K'un, een witte Irata en een Raffa.

Uiteindelijk hebben we gedineerd bij Lo Spuntino, waar het gezellig druk was. Weekend, ook voor de Italianen. De koffers staan klaar, morgen op tijd onderweg naar Ulm. Ciao!