Zwembad, Zon, Zee & Strand - Reisverslag uit Castorano, Italië van Mark Rikxoort - WaarBenJij.nu Zwembad, Zon, Zee & Strand - Reisverslag uit Castorano, Italië van Mark Rikxoort - WaarBenJij.nu

Zwembad, Zon, Zee & Strand

Door: miekemark

Blijf op de hoogte en volg Mark

16 Juni 2011 | Italië, Castorano

De een na laatste dag van de vakantie, geen cultureel verantwoorde uitstapjes meer. Vandaag gewoon plat zonnetoerisme. Gestart aan het zwembad, in de loop van de ochtend door naar het strand van Grottammare (met dubbel t en dubbel m). Het is hier nog geen vakantieseizoen, dus heerlijk rustig. We parkeren voor de deur bij onze favoriete visstrandtent (Il Trentine), kunnen kiezen uit een ruim assortiment beschikbare ligbeden, waarbij we natuurlijk de voorste rij dicht bij zee kiezen. Cocktails kennen ze niet, maar met een beetje fantasie komen perzik- en ananassapjes dicht in de buurt.

Voor de lunch verplaatsen we ons naar binnen en nemen een heerlijke 'pesce mista al grillata', gegrilde guppies. Daarna genieten we nog wat uurtjes aan die mare. Als de boeken uit zijn zien we daar een goede rede in om huiswaarts te keren, alwaar we een nieuw boek pakken en weer lekker het zwembad opzoeken.

Koken doen we niet meer deze vakantie, dat is met meerderheid van stemmen besloten. Vanavond gaan we dus weer heerlijk op het terras (met uitzicht over de heuvels) bij Lo Spuntino zitten.

• 17 Juni 2011 - 07:50

Ma En Pa Van Oers:

fantastisch weer hebben jullie nu en de wijn smaakt ook goed zo te zien.
    geniet er maar goed van die laatste dagen want hier was het weer gisteren pet met een grote klep en dat vrijwel de hele dag. vanmorgen schijnt weliswaar de zon maar later op de dag komt er weer het nodige, dus we gaan al weer een beetje verbleken.
    veel zonneschijn en geniet van de culinaire hoogstandjes.
    grtjs uit het zeeuwse !
    ps
    mieke waar blijven de prozaische overwegingen ?

• 17 Juni 2011 - 16:37

Pa En Ma Van Rikx.:

Wat fijn dat jullie zo genieten van het
    heerlijke leven in Italie.Helaas komt er toch een einde aan maar jullie kunnen terugkijken op een heerlijke vakantie wat jullie naar onze mening gewoon verdiend hebben.
    Hopelijk vandaag ook nog een fijne dag gehad en nu de koffers inpakken en weer naar je eigen landgoed .
    Voor morgen een goede terugreis .

Vanavond nog lekker genieten van het laatste diner in Italie.

Groetjes Ma en Pa.