Zonder file naar Trento - Reisverslag uit Trente, Italië van Mark Rikxoort - WaarBenJij.nu Zonder file naar Trento - Reisverslag uit Trente, Italië van Mark Rikxoort - WaarBenJij.nu

Zonder file naar Trento

Door: miekemark

Blijf op de hoogte en volg Mark

03 Juni 2011 | Italië, Trente

Vandaag geen kamers die niet meer beschikbaar zijn, brandalarmen die afgaan of ongewenste files. Na een kleine 700 km vanuit Baden-Baden zijn we aangekomen in Trento, Italie. Een prachtig oud landhuis uit 1768 is ons onderkomen voor komende nacht. De kamer is enorm en we slapen in een hemelbed.

We hebben in het hotel gedineerd, prima kwaliteit alleen hebben we de keuken wat moeten afremmen. Na de eerste gang stonden ze bij het afruimen al bijna met de tweede gang aan tafel. Kan handig zijn als je haast hebt, maar dat hebben/hadden we verre van.

De Google vertaal app op de iPhone is in elk geval bron van vermaak, bij slagroom krijgen we de vertaling van het woord uitslag voorgesteld. Dat wordt dus wachten op ons eerste portie spruiten in een sausje van vuil afwaswater.......

Tot die tijd vermaken we ons prima en vertrekken morgen naar onze uiteindelijke bestemming in Castorano!

• 03 Juni 2011 - 20:32

Ma En Pa Van Oers:

hopelijk spookt het niet je weet maar nooit met zo n oud landhuis.
    lekker een toetje van spruiten met vuil afwaswater. ik zou die app weggooien.
    goeie nachtrust en morgen een fijne reis naar castorano
    tot mailens
    grtjs mapa