Onweer, zon, onweer en regen - Reisverslag uit Castorano, Italië van Mark Rikxoort - WaarBenJij.nu Onweer, zon, onweer en regen - Reisverslag uit Castorano, Italië van Mark Rikxoort - WaarBenJij.nu

Onweer, zon, onweer en regen

Door: miekemark

Blijf op de hoogte en volg Mark

05 Juni 2011 | Italië, Castorano

Alle weersomstandigheden hebben we vandaag gehad, we werden wakker met in de verte onweer, daarna brak de zon door (en goed ook) om vervolgens rond het middag uur weer plaats te maken voor onweer en later regen (en goed ook).

Op dit moment (19:00) regent het nog steeds, morgen schijnt niet beter te worden. We wachten af en zien wel wat er op ons afkomt.

Verder hebben ons prima vermaakt, weinig gedaan, dat is ook wel eens lekker. Geen verplichtingen. Boekje, wijntje en via Twitter contacten onderhouden met de buiten wereld. O.a. met Erik en Annet die lekker in Frankrijk zitten met vergelijkbare weersomstandigheden.

Vanavond naar onze favoriete pizza restaurant in het dorp: Lo Spuntino (www.ristorantelospuntino.it)

• 05 Juni 2011 - 17:44

Dirk Dejonckheere:

Hopelijk gauw beter weer. Wij zijn uit Apeldoorn gevlucht voor het onweer,dus blijf maar. Doe de groetjes aan Nikki en Mirko van Lo Spuntino. Ook aan Alessio natuurlijk.
    Groetjes en In Bocca al Lupo

• 05 Juni 2011 - 17:46

Pa En Ma Van Rikx.:

Prachtige foto's ziet er goed uit
    alleen de donkere wolken moeten wel
    snel verdwijnen maar jullie vermaken
    je wel.
    Eetsmakelijk voor straks.
    Pa en Ma.

• 05 Juni 2011 - 20:42

Ma En Pa Van Oers:

Ondanks het zo mooie weer ziet het er toch prachtig uit bij jullie. Hopelijk komt er gauw echt italiaans mooi weer voor jullie
    grtjs uit Oud Vossemeer