Rilassarsi (=relax)! - Reisverslag uit Castorano, Italië van Mark Rikxoort - WaarBenJij.nu Rilassarsi (=relax)! - Reisverslag uit Castorano, Italië van Mark Rikxoort - WaarBenJij.nu

Rilassarsi (=relax)!

Door: miekemark

Blijf op de hoogte en volg Mark

06 Juni 2011 | Italië, Castorano

Vandaag voor het ontbijt bij de plaatselijke 'Grease Bar' (echt waar!) een Italiaans ontbijt gehaald, brioche (de Italiaanse croissant) met marmalade, choco en crema. De dag begon zonnig, tot ca. 13:30 aan het zwembad vertoefd. Relaxen met een grote 'R'. Muziekje op de iPhone, boekje erbij en op z'n tijd een (N)espresso.

Voor de lunch zijn we richting Ascoli Piceno gegaan, we reden donkere wolken tegemoet, en nog maar net aan tafel in Lorenz Café barstte de bui los. Na de lunch was het gelukkig weer droog, en zijn we na een tussenstop bij (onze plaatselijke grootgrutter) de IperCoop, met een koffer vol lokale lekkernijen weer richting Castorano gereden voor een net zo relaxte namiddag/avond als de ochtend.

En morgen? Dat zien we morgen!

• 06 Juni 2011 - 21:24

Ma En Pa Van Oers:

Grease, als mijn engels me niet in de steek laat, is vet dus de bar is dus vet cool, toch ? het weer wil nog niet echt opschieten bij jullie, jammer, maar jullie hebben nog 13 dagen dus....
    mooi zwembad lekker water ?
    grtjs uit old foxlake

• 07 Juni 2011 - 15:16

Pa En Ma Van Rikx.:

Het water loop je in de mond als je ziet
    wat voor een ontbijt jullie genuttigd
    hebben .Lunch was w.s. ook goed.
    Hopelijk vandaag droog weer en zon
    gehad???????.

We zien het wel op de volgende mail.

Groetjes Pa en Ma.