Guppies in Grottamare - Reisverslag uit Castorano, Italië van Mark Rikxoort - WaarBenJij.nu Guppies in Grottamare - Reisverslag uit Castorano, Italië van Mark Rikxoort - WaarBenJij.nu

Guppies in Grottamare

Door: miekemark

Blijf op de hoogte en volg Mark

08 Juni 2011 | Italië, Castorano

Om niet elke dag met hetzelfde te beginnen vandaag bij de plaatselijke alimentari (supermarkt) broodjes gehaald en lekkere amaretti voor bij de koffie. Zon en wolken wisselden elkaar af, maar de ochtend hebben we vrijwel geheel naast het zwembad door kunnen brengen, (N)espresso, boekje en af en toe een verfrissende duik. Prima te doen. Tot iets over half één er een bui losbarstte die we niet hadden zien aan komen.

Dat was einde van het zonnebaden. Aan de kust zou het beter zijn dus op naar San Benedetto Del Tronto op zoek naar ons favoriete visrestaurant (van vorig jaar). Uiteindelijk bleek dit in Grottamare te zijn, Chalet Il Tenente, dat vergeten we nooit meer! Het eten was, net als vorig jaar, voortreffelijk! Heerlijke vis van de grill, daar komen we de komende dagen zeker nog een keer terug, hopelijk dan met beter weer zodat we ook nog even kunnen genieten van het strand.

Verder alles rustig gedaan, Mark nog even de heuvels in getrokken om wat foto's te maken (ondertussen Mieke met een boekje in zon). Vanavond, een heerlijke Pizza Bianchi in Lo Spuntino.

• 09 Juni 2011 - 09:35

Ma En Pa Van Oers:

De 1ste foto laat niet echt strandweer zien, maar goed dat de temperatuur lekker is. Beter dan hier vandaag 17 a 18 graden met zuidwester wind, valt een beetje tegen. Zo te zien is de italiaanse keuken wel goed aan jullie besteed. Zeker flink wat calorieen aan het verzamelen !
    grtjs uit zeeland

• 09 Juni 2011 - 16:41

Pa En Ma Van Rikx.:

Wat een luxe zoals we met elkaar kunnen communiseren .
    Fijn dat jullie het goed naar je zin hebben en lekker relaxen.Geniet ervan.
    Ben je Ma Rik ook nog een keer tegengekomen??????
    Vorige week hoorde je mij nog zeggen ik
    reis met jullie mee. Vandaar.

Eetsmakelijk voor straks.

Groetjes Ma en Pa.