Sole tutto il giorno - Reisverslag uit Castorano, Italië van Mark Rikxoort - WaarBenJij.nu Sole tutto il giorno - Reisverslag uit Castorano, Italië van Mark Rikxoort - WaarBenJij.nu

Sole tutto il giorno

Door: miekemark

Blijf op de hoogte en volg Mark

10 Juni 2011 | Italië, Castorano

Oftewel 'Heel de dag zon'. Mooier kunnen we het niet maken, en mooi was het! Heel de dag zon, zwembad, zon, zwembad, zon, zwembad, enz.

We zijn dan ook pas eind van de dag voor de eerste keer de deur uitgegaan, voor een diner in Ascoli Piceno. Voor vandaag laten we de foto's het verhaal vertellen.

Morgen, geheel afhankelijk van het weer: zwembad of Pescara. De voorspellingen zijn niet gunstig voor het zwembad, maar we wachten het af.

• 10 Juni 2011 - 21:12

Erik:

Lekker, die zon! Zwembad klinkt relaxed ook. Hier nog steeds JAJUW (jas aan/jas uit-weer).

Morgenochtend vroeg gaan we maar eens richting Dordogne, daar is het geloof ik beter.

• 11 Juni 2011 - 07:52

Ma En Pa Van Oers:

eindelijk het weer waarop jullie zaten te wachten jammer dat de verwachtingen wat minder zijn. romantische foto´s trouwens. hier is het weer miserabel zwaar bewolkt met buien temperatuur vanmiddag 17 graden, das niet veel voor juni. zijn nu alle kranten aan het doorlezen met een lekker bakkie pleur, dus we zijn voorlopig nog even bezig.
    grtjs uit zeeland

• 11 Juni 2011 - 17:26

Pa En Ma Van Rikx.:

Leuke foto's en mooi weer we hopen
    dat het vandaag ook weer zo is geweest.
    Bij ons was het niet veel bijzonders.
    Hopelijk morgen beter.

Groetjes Ma en Pa.