Zwaar onweer legt internet plat - Reisverslag uit Castorano, Italië van Mark Rikxoort - WaarBenJij.nu Zwaar onweer legt internet plat - Reisverslag uit Castorano, Italië van Mark Rikxoort - WaarBenJij.nu

Zwaar onweer legt internet plat

Door: miekemark

Blijf op de hoogte en volg Mark

11 Juni 2011 | Italië, Castorano

Doordat we vrijwel geen internetverbinding hebben volgt het verslag van vandaag later. Het klinkt ouderwets maar we gaan nu lekker een boekje lezen.

• 11 Juni 2011 - 19:54

Erik En Annet:

We zitten toevallig net te kijken of er al iets nieuws staat en: laatste verslag '4 minuten geleden', zegt-ie.

Is het zó ernstig aan 't spoken daaro? Nou ja, een boekie lezen is ook niks mis mee. Da's ook vakantie!

Wij zijn inmiddels aangeland in de Dordogne. Zo even 't verslagje maken. Ik loop nog 'n daggie achter, dat moet ik ook nog inhalen, en de oogjes beginnen alweer te prikken. Tja, al bijna 10 uur hè? We hebben net staan kijken naar de kippen die op stok gingen. Moest nog aan jullie (kippen) denken! :-)

Groet, Erik & Annet