Het voelt als thuiskomen - Reisverslag uit Castorano, Italië van Mark Rikxoort - WaarBenJij.nu Het voelt als thuiskomen - Reisverslag uit Castorano, Italië van Mark Rikxoort - WaarBenJij.nu

Het voelt als thuiskomen

Door: miekemark

Blijf op de hoogte en volg Mark

04 Juni 2012 | Italië, Castorano

File, daar begon de reis mee vanmorgen. Voor 7 uur uit Oud-Vossemeer vertrokken richting Brussel Zuid Airport Charleroi, om er om 11 uur te kunnen vliegen richting Ancona. Uiteindelijk iets over 9 uur, en dus ruim op tijd, gearriveerd op de luchthaven. Het vliegen was echt perfect, 30 minuten eerder dan gepland kwamen we aan op Ancona. Vandaar uit iets meer dan een uur met onze huurbolide (Lancia Ypsilon) richting Castorano.

Omdat al onze vloeibare stoffen waren ingenomen op Brussel; Shampoo, Douchegel, eerst maar aan de boodschap. Daarbij natuurlijk ook de Limoncello, kaasjes en andere lokale heerlijkheden niet overgeslagen natuurlijk.

Vanavond richting Spinetoli waar we lekker makkelijk, niet culinair, maar wel precies waar we aan toe waren, een uitstekende pizza gegeten hebben. La Locanda Pizzeria Sonamour, met de toevoeging 'Cucina Indiana', prima toeven, die gaan ons de komende week zeker nog een keer verwelkomen!

Het voelt in elk geval als thuis komen hier in Castorano! En morgen? Dat is pas morgen, we zien wel. Carpe Diem!

• 04 Juni 2012 - 22:14

Erik:

Pecorino is ook veel lekkerder dan shampoo.
    Zaten die vloeistoffen in jullie handbagage?

Buon divertimento daaro!

• 05 Juni 2012 - 20:37

Mark Van Rikxoort:

@Erik vloeistoffen inderdaad in de handbagage. Dom....