Pesce a Grottamare - Reisverslag uit Castorano, Italië van Mark Rikxoort - WaarBenJij.nu Pesce a Grottamare - Reisverslag uit Castorano, Italië van Mark Rikxoort - WaarBenJij.nu

Pesce a Grottamare

Door: miekemark

Blijf op de hoogte en volg Mark

07 Juni 2012 | Italië, Castorano

Vandaag houden we een rustdag. Ik heb wat lichte spierpijn in de kuiten en de bilpartij. Heerlijk relaxed vertoeven aan het zwembad, totdat de parasol gelanceerd werd door de wind en vol neerkwam op Mark zijn knieen. Niet echt een lekker begin van de ochtend. Na wat baantjes in het zwembad getrokken te hebben ging het wat beter met de knieen en kon hij weer smouth bewegen.
Diezelfde middag reden we naar ons favoriete visrestaurantje in Grottamare voor een heerlijke lunch.

Na de lunch zochten we een parasol en ligbedden om ons te voorzien van een mooi bruin kleurtje. Ik heb wel zo'n beetje de hele middag onder de parasol gezeten, want de zon brandde op je huid en aangezien ik niet wilde verbranden bleef ik heerlijk onder de parasol met de ipad en een boek uit de ibook store. Mark daarentegen bleef gewoon in de zon in de hoop dat hij niet verbrand. Vandaag gewoon niets bijzonders gedaan en lekker relaxed dagje gehad met ca 28 graden en veel zon.

Tot morgen!

  • 07 Juni 2012 - 21:05

    Pa En Ma Van Oers:

    Ik zat mijn emails na te kijken en toen kwam ik jullie verslagen tegen. Het eerste verslag was weer een mooi stukje bloemrijk proza zoals we dat al bij jullie eerdere vakanties in castorano mochten ervaren. De foto's zijn weer mooi en het weer is volgens ons ook een stuk beter dan met jullie vorige vakanties. Veel plezier nog en kijken uit naar het volgende verslag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Castorano

Castorano 2012

Recente Reisverslagen:

17 Juni 2012

Het zit er op.......

15 Juni 2012

Montottone

12 Juni 2012

Montegallo 19 graden

11 Juni 2012

Cultuur snuiven

10 Juni 2012

Ristorante La Scala
Mark

Actief sinds 27 Maart 2010
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 30923

Voorgaande reizen:

04 Juni 2012 - 18 Juni 2012

Castorano 2012

02 Juni 2011 - 19 Juni 2011

Castorano 2011

15 Mei 2010 - 31 Mei 2010

Castorano 2010

Landen bezocht: